Jak pozbyć się bólu pleców? Zmień swoje nawyki pracy

Prawie każdy, kto pracuje w trybie siedzącym, zwykle przy komputerze, cierpi na jakąś formę bólu pleców. Taki styl życia nie jest naturalny dla ludzi, dlatego ważne jest ustalenie pewnych zasad, które pomogą zapobiec bólowi. Pokażemy ci, co działa najlepiej.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Regularne przerwy

Pierwszą rzeczą, jaką możesz zrobić w pracy jutro, jest regularne wstawanie ze stołu. Chwileczkę, idź do toalety, zrób herbatę, idź po wodę, ale z powrotem bardzo. Ale ważne jest, aby wstać dość często, to znaczy raz lub dwa razy na godzinę. Na początku będzie ci to przeszkadzać, ale po pewnym czasie przyzwyczaisz się do tego, a zobaczysz, że pomoże ci to się skoncentrować. Aby zawsze pamiętać swoją przerwę, zalecamy włączenie telefonu za pomocą zwykłego budzika lub skorzystanie z zegarka fitness, który ma zwykle wbudowaną funkcję.

Pomoce, pomoce

Idź do fizjoterapeuty. Możesz wybrać urządzenie, które jest refundowane przez firmę ubezpieczeniową lub wyszukać prywatne, które jest idealnym początkiem zmiany. Fizjoterapeuta oceni Twoją ogólną postawę i postawę oraz zaleci regularne ćwiczenia i odpowiednią pomoc wspomagającą zdrowe posiedzenie. Naprawdę zalecamy kupowanie go i zawsze mieć go w biurze. Początkowo ciężko jest przyzwyczaić się do nowego sposobu siedzenia, zwłaszcza dlatego, że mięśnie ciała są zwykle obwisłe, ale jeśli angażujesz się w regularne ćwiczenia, poprawa nie będzie długo czekać.

Kiedy ćwiczyć?

Nie należy tak naprawdę opuszczać ćwiczeń przepisanych przez lekarza. Jest to kluczowy krok, bez którego nie zobaczysz zmian. Idealnie się rozgrzewa. Oznacza to, że najlepiej rano, gdy tylko wstaniesz z łóżka lub po południu lub wieczorem po filiżance herbaty i ciepłym prysznicem. Możesz spędzić tylko 10-15 minut na ćwiczeniach, ale ważne jest, aby ćwiczyć naprawdę każdego dnia.

Biuro jakości

Oprócz wspomagającego wspomagania prawidłowego siedzenia ważne jest, aby mieć wygodną i zdrową pracę. Oznacza to przede wszystkim naprawdę dobre krzesło biurowe i stół, które można regulować, monitorować na wysokości oczu i naturalne światło. Tylko w ten sposób nie będziesz nienaturalnie zgarbiony, ale nauczysz się dobrze siedzieć i wkrótce pozbyć się bólów, które ci przeszkadzają.