
Warszawa Wilanów
- Kategoria:projektowanie wnętrz
- Styl:nowoczesny
- Autor:Beata i Jakub Korneccy
Przy Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi pod Warszawą został zrealizowany ogród sensoryczno-edukacyjny. Daje on możliwość interakcji z przyrodą. Uwzględniono elementy ukierunkowane zarówno na swobodną zabawę, jak i elementy zajęć przyrodniczych, np.…
Ten ogród zmysłów przeznaczony jest głównie dla dzieci i młodzieży Centrum Młodzieży. Uwaga została poświęcona dzieciom, młodzieży i wykorzystaniu przestrzeni do rozwoju sensoryczno-edukacyjnego. Ogród uczy poprzez zabawę.
Koncepcja zagospodarowania Ogrodu nawiązuje do przemysłowego charakteru miejsca i jego historii. Poszczególne elementy edukacyjne odkrywają kolejne szczegóły dotyczące lokalnego dorobku kulturowego. Projekt uwzględnia projektowanie bez barier oraz ideę projektowania uniwersalnego.
Nowa aranżacja wieloletniego ogrodu przy domu jednorodzinnym. Ogród został zaprojektowany z uwzględnieniem aktywnego spędzania w nim czasu całej rodziny oraz miejsc przeznaczonych do relaksu. Zostały wykonane elementy stolarki jak podwyższone…
Ścieżka imitująca drogę zachęca dzieci do zabaw grupowych. Jest miejsce na uprawę roślin jadalnych: ogródek kuchenny z zapleczem w postaci budki ogrodnika. Komunikacja łączy poszczególne strefy w ogrodzie, prowadzi również…
Nowa aranżacja wieloletniego ogrodu przy domu jednorodzinnym. Ogród z różnicami terenu. Stylistyka nawiązuje do ogrodów skandynawskich i hiszpańskich. Znajdziemy tu boisko do koszykówki oraz bulodrom do gry w bule i…
Przestrzeń została zaprojektowana, aby była miejscem z możliwością przyjmowania klientów wśród roślin, a także miejscem do pracy z możliwością odpoczynku i relaksu dla pracowników. Zielone ściany w biurach Aranżacje roślinne…
Ogród sensoryczno-edukacyjny o przeznaczeniu społecznym, w szczególności ukierunkowany na stymulację sensoryczną dzieci, ich edukację przyrodniczą oraz interakcję z przyrodą. Ogród ma być terenem dostosowanym do różnych dysfunkcji oraz niepełnosprawności.
„Ogród Zmysłów” w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Wieliczce, to miejsce o właściwościach sensoryczno-terapeutyczno-edukacyjnych. Projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu został wykonany w ramach warsztatów projektowo-ogrodniczych.
Głównym założeniem było wykorzystanie kamienia, połączenie różnych jego faktur i struktur. Kamień jest materiałem ponadczasowym, trwałym, wyrafinowanym i funkcjonalnym!